Jak nakupovat   FAQ   LCD na splátky   Slovníček LCD   Recenze LCD   Srovnání LCD   Doprava   Záruka a servis   Kontakt
LCD monitory

LCD monitory

Vyberte si kvalitní nový LCD monitor u největšího prodejce LCD v ČR a na Slovensku
Zákaznický účet
Přihlásit se
Nový zákazník

Rozdělení monitorů
LCD monitory
LED monitory
LCD s TV tunerem
LED s TV tunerem
3D monitory
LCD úhlopříčka 17"
LCD úhlopříčka 19"
LCD úhlopříčka 20"
LCD úhlopříčka 22"
LCD úhlopříčka 23"
LCD úhlopříčka 24"
LCD úhlopříčka 26"
LCD úhlopříčka 30"
LCD úhlopříčka 32" a více
Příslušenství k LCD
Touchscreen LCD (dotykové)

Značky monitorů
LG Electronics LG Electronics
Samsung Samsung
Acer Acer
Asus Asus
Philips Philips
BenQ BenQ
Hewlett Packard Hewlett Packard
Nec Nec
Hyundai Hyundai
Ostatní Ostatní
iiyama iiyama
Eizo Eizo
Dell Dell
Prestigio Prestigio
Fujitsu Siemens Fujitsu Siemens
ViewSonic ViewSonic
AOC AOC

LG je světovou trojkou mezi LCD monitory

LG je světovou trojkou mezi LCD monitory

Společnost LG Electronics, marketingový a technologický partner šampionátu Formule 1, se v prvním čtvrtletí letošního roku stala dle počtu prodaných počítačových LCD monitorů světovou trojkou. LG dosáhla těchto výsledků i přes pokles celého trhu s informačními technologiemi a překonala Hewlett Packard i Acer. Podle firmy Display Search, která se zabývá průzkumem trhu, LG dosáhla podílu 11,1 procent v celém odvětví s monitory. Vyjádřeno v kusech to znamená to 4,3 milionu.

První čtvrtletí bylo úspěšné především díky tomu, že LG dřív než ostatní reagovala na posun v globální poptávce. Zákazníci se začali přiklánět k poměrům stran 16:9 oproti dřívějším 16:10. Dalším faktem podporujícím prodej byl větší důraz na pochopení zákaznických potřeb (insight marketing), rozšíření produktového portfolia a růst na nově se rozvíjejících trzích.

Úspěch LG na nově se rozvíjejících trzích je do značné míry výsledkem nové marketingové strategie. Na rozdíl od mnoha konkurentů LG zvýšila marketingovou aktivitu během globálního ekonomického poklesu tím, že kladla silný důraz na on-line marketing. LG využila moderní technologie k tomu, aby zákazníkům pomohla vyhledávat v širokém produktovém portfoliu přesně takové modely, které jim budou vyhovovat z hlediska funkčnosti a zaujmou chytrými technologiemi, jež zpříjemní každodenní používání. Podrobná technická specifikace každého produktu je samozřejmou součástí produktových stránek i speciálně vytvořených mikrostránek, věnovaných celým skupinám zařízení. LG se rovněž více zaměřila na marketing v nově se rozvíjejících oblastech komunikace, jako jsou blogy a online video. "Trh s IT se možná zmenšuje, ale naším cílem je ukrojit z celého koláče větší díl," nastínil další plány Vít Šubert, výkonný ředitel LG Electronics CZ.

Mezi nejzajímavější produkty LG patří řady širokoúhlých LCD monitorů LG W53 a W43, které díky podpoře plného HD rozlišení, zobrazovacím schopnostem, rychlé odezvě, velkým úhlopříčkám obrazu 21,5 až 27 palců a technologiím přizpůsobujícím obraz podmínkám vnějšího osvětlení patří mezi nejčastěji vyhledávané zboží. Zájemcům o monitory s integrovaným televizním analogovým a digitálním tunerem vychází LG vstříc nabídkou LCD panelů z řady M23, vyznačujících se věrným barevným podáním, displejem s úhlopříčkou 23", podporou rozlišení 1650 x 1080 obrazových bodů a výbornými pozorovacími úhly obrazu. Přestože každý z více než 120 prodávaných typů monitorů je svým způsobem výjimečný, mají všechny také společné znaky: stylový design, snadnou obsluhu a chytré technologie.

(14.06.2009)

Vyhledávání
 

Hledej LCD podle parametrů

Doporučujeme
Tipy na vybrané nejprodávanější a nejoblíbenější LCD monitory našich zákazníků:


AKCE
Báječné ceny monitorů LG a Samsung


Kontakt

Vytvořil COMPUTERWEB :: All rights reserved © 2017
LCD-MONITORY - Největší nabídka LCD monitorů v ČR a na Slovensku.
Internetové obchody - LCD monitory LG a LCD Samsung | sitemap.xml